Popis nehnuteľnosti

Kancelária Directreal Optimal

MaklérDana Leitner

ID:473572

Popis: Realitná kancelária Directreal Optimal Senec ponúka v obci Cífer exkluzívne na prenájom podnikateľský objekt-skladové a administratívne priestory. Ďalšie využitie je možné aj na výrobné účely. Ak hľadáte vhodné priestory na vaše podnikanie, možno naša ponuka zaujme práve vás.
Celková rozloha pozemku 4920 m2
Zastavaná plocha pozemku 2627 m2
Celková úžitková plocha 2304 m2
Celková výmera skladových priestorov 1985 m2
Celková výmera administratívnych priestorov 309 m2

Cena nehnuteľnosti na prenájom:
Skladové priestory: 4,00 Eur + DPH/m2 za mesiac
Administratívne priestory: 6,00 Eur + DPH/m2 za mesiac

Pre viac informácii kontakt Dana Leitner 0911 623 322

Priestor do areálu je zabezpečený z betónovej cesty cez posuvnú bránu. Areál je strážený. Halu je možné obísť nie je potrebné otáčať sa.

Dispozičné riešenie:
1./
Administratívno prevádzkové priestory -183,90 m2
Zázemie administratívy - 107,83 m2
Sklady administratívy - 1,22 58 m2
Recepcia - 14,1 m2 + zasadačka 23,81 m2
Chodba 70,09 m2
2x kancelária - 13,33 m2 + prechodná 13,32 m2
2x kancelária - 14,34 m2 +prechodná 13,46 m2
3x kancelárie 19,36 m2+ 19,66 m2 + prechodná 9,99 m2
1x samostatná kancelária 12,66 m2
Kuchyňa s jedálňou 17,46 m2
Dámske toalety so sprchovacím kútom 5,62 m2
Pánske toalety 6,58 m2
Technická miestnosť 8,08 m2
2x sklad 11,24 m2, 6,18 m2
2x izba 12,98 m2 + 16,89 m2, priestor 85 m2 možnosť ďalšieho využitia

2./
Prednú halu tvorí skladový priestor a zázemie - 785,12 m2
Skladovacia hala 585,07 m2 + 120,25 m2 prístupná cez dve sekčné výsuvné brány so šírkou 2,8m.
Kontrolná miestnosť 7,26 m2, zateplený sklad 42,80 m2, šatňa 9,55 m2, + wc a umyváreň 10,19 m2

3./
Zadná hala výmera 1104,7 m2 je rozdelená na 3 časti 202,45 m2, 735,60 m2, 166,65 m2.
Vstup do haly tvoria 2 dvojkrídlové brány široké 3,1 m a 3,7 m a dve posuvné brány široké 2,88 m2, 2,84 m2.

Rozmery brán:
2x predná sekčná výsuvná brána 2,75 m x 2,8 m
2x zadná brána posuvná 2,88m x2,9 m a 2,84m x 2,9 m
2x zadná dvojkrídlová brána 3,71 m x 2,8 m a 3,1 m x 2,8 m
Vykurovanie je zabezpečené prostredníctvom 2 tepelných čerpadiel, ktoré sa dajú ovládať aj diaľkovo. V každej kancelárii je príprava na klimatizáciu.
Pripojenie na siete: vodovodná prípojka, studňa, elektrická prípojka 380 V, žumpa 2x10m3, dažďová kanalizácia. Obvodové steny majú proti požiarnu izoláciu, plastové okná, bezpečnostné dvere kompletná elektroinštalácia a rozvody, pripojenie na internet, dátové zásuvky a wifi, zabezpečenie kamerovým a bezpečnostným systémom Jablotron.

Exterier:
Okolie budovy tvoria betónové spevnené plochy s parkovaním. Pozemok je oplotený. Súčasťou oploteného areálu je aj susedná prevádzka, hala a pozemok.

Lokalita:
Objekt je situovaný v okrajovej časti obce Cífer, s výbornou dostupnosťou na R1 a diaľnicu D1, kde sa dostanete do 10. minút. V areály je viac objektov, ktoré sa využívajú na podnikateľské účely.
Pozemok: Rovinatý
Výmera pozemku: 4910
Celková úžitková plocha administratívy: 309
Celková úžitková plocha skladu: 1985
Príjazdová cesta: Kombinácia
Inžinierske siete: Elektrina,Septik,Studňa,Internet
Kúrenie: Tepelné čerpadlo
Forma vlastníctva: Firemné

Služby k nehnuteľnosti

Realitné služby

  • Fotodokumentácia nehnuteľnosti
  • Kontrola listu vlastníctva
  • Vypracovanie cenovej mapy
  • Označenie nehnuteľnosti reklamným bannerom
  • Prezentovanie na stránke www.directreal.sk
  • Prezentácia nehnuteľnosti na vybraných realitných serveroch
  • Pravidelné informovanie o stave, záujme o nehnuteľnosť
  • Vypracovanie rezervačnej zmluvy
  • Vypracovanie zmluvy o prevode vlastníctva nehnuteľnosti
  • Vypracovanie návrhu na vklad
  • Úhrada základného poplatku za návrh na vklad vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností
  • Úhrada poplatkov za overenie podpisov predávajúcich na prevodových zmluvách určených výlučne na úradne účely
  • Poskytnutie priestorov na podpis zmluvy
  • Vypracovanie preberacieho protokolu
  • Stratégia predaja a analýza trhu s nehnuteľnosťami
  • Ochrana klienta pred neserióznosťou
  • Overenie bonity kupujúceho
  • Vyzdvihnutie aktuálneho LV a katastrálnej mapy z katastra nehnuteľností
  • Vyzdvihnutie vyhlásenia správcu – v prípade bytu
  • Inzercia vo vybraných tlačených médiách
  • Týždenný report o stave záujmu o nehnuteľnosť
  • Balíček všetkých potrebných formulárov

Referencie klientov

Skvelá pani Dana, profesionálna, ochotná a milá. Ďakujeme

Nina Janečková

Veľká spokojnosť s prácou pani maklérky, veľmi dobrá a rýchla komunikácia

Renata Lipovska

S prácou makléra som bol maximálne spokojný :-)

Štefan Zelovič

Profesionálny prístup a znalosť trhu i právnych postupov pri predaji nehnuteľnosti. Prevzatie podstatnej časti úloh v procese predaja vo forme zastupovania klienta.

Ivan Schultz

Kvalitný servis a príjemné vystupovanie. Spokojnosť.

Veronika Boráková

Spokojní klienti

D. Leitner - Directreal Optimal
pred pred 5 mesiacmi

Skvelá pani Dana, profesionálna, ochotná a milá. Ďakujeme

D. Leitner - Directreal Optimal
pred pred 12 mesiacmi

Veľká spokojnosť s prácou pani maklérky, veľmi dobrá a rýchla komunikácia

D. Leitner - Directreal Optimal
pred pred 21 mesiacmi

S prácou makléra som bol maximálne spokojný :-)

D. Leitner - Directreal Optimal
pred pred 10 mesiacmi

Profesionálny prístup a znalosť trhu i právnych postupov pri predaji nehnuteľnosti. Prevzatie podstatnej časti úloh v procese predaja vo forme zastupovania klienta.

D. Leitner - Directreal Optimal
pred pred 9 mesiacmi

Kvalitný servis a príjemné vystupovanie. Spokojnosť.

Časté otázky pri kúpe nehnuteľnosti

Ako to prebieha ?
Poplatky
Právny servis
Financovanie
Praktické otázky
Ako to prebieha ?
Ako prebieha proces predaja s realitnou kanceláriou ?

Celý proces realitného obchodu s realitnou kanceláriou má celkovo** štyri hlavné fázy** – úvodná fáza, ktorá spočíva v nábere nehnuteľnosti realitnou kanceláriou, prípravou ponuky do inzercie a končí publikovaním ponuky, druhou je fáza inzerovania počas ktorej realitná kancelária aktívne vykonáva svoju činnosť a nehnuteľnosť prezentuje klientovi, v prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) vstupujeme do tretej teda zmluvnej fázy v rámci ktorej štandardne pripravujeme rezervačnú a následne kúpnu zmluvu,** finálnou fázou je fáza odovzdania nehnuteľnosti**, kde sa podpisom preberacieho protokolu a následným odovzdaním kľúčov celý realitný obchod uzatvára.

Ako bližšie prebieha úvodná fáza ?

Klient (vlastník nehnuteľnosti) osloví realitnú kanceláriu s požiadavkou na predaj svojej nehnuteľnosti. Realitná kancelária obratom spracuje podnet klienta a to tak, že si vyžiada ďalšie podklady a informácie o nehnuteľnosti a dohodne si s klientom osobné stretnutie (ideálne na mieste, kde sa nehnuteľnosť nachádza). Po vzájomnej dohode na inzerovanej sume a podmienkach predaja, ktoré sú predmetom sprostredkovateľskej zmluvy zabezpečíme foto-dokumentáciu, spracujeme inzerát a začíname s procesom predaja.

Ako prebieha inzerovanie nehnuteľnosti ?

Inzerovaná nehnuteľnosť je vždy zalistovaná pod konkrétnou realitnou kanceláriou a má ju vždy priradený len jeden vybraný realitný maklér. Tento je zodpovedný za celú komunikáciu a priebeh obchodu po procesnej stránke. V prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) sa realitný maklér a záujemca vzájomne dohodnú na termíne ohliadky, ktorú spravidla realizuje realitný maklér. Po ukončení každej ohliadky so záujemcom realitný maklér posunie krátky report z priebehu ohliadky klientovi.

Som vlastníkom a chcem byť na každej ohliadke, je to možné ?

Je to vždy vecou dohody vlastníka a realitného makléra, v prípade ak na tom vlastník vyslovene netrvá, väčšinou v gro prípadoch realizuje ohliadky výlučne maklér, v prípade ak však má náš klient záujem byť účastní ohliadky, nie je to žiadny problém a vieme takto klientovi bez problému vyhovieť.

Záujemca prejaví záujem o kúpu, čo bude nasledovať ?

Realitný maklér na úvod o tejto skutočnosti informuje klienta a následne realitná kancelária pripraví štandardizované znenie rezervačnej zmluvy. Rezervačná zmluva je trojstranná zmluva, ktorá sa uzatvára medzi klientom (vlastníkom), realitnou kanceláriou a záujemcom (budúcim kupujúcim), predmetom je rezervácia nehnuteľnosti po dohodnutý čas ako aj dohoda na kúpnej cene, rovnako tak ako aj dohodnutie si vzájomných práv a povinností.

Je po podpise rezervačnej zmluvy, aký je ďalší postup ?

Po podpise nastáva fáza v ktorej je podstatne aktívnejší záujemca od ktorého sa očakávajú určité kroky, ktorých obsah veľmi záleží najmä od spôsobu jeho financovania, gro záujemcov stále kupuje nehnuteľnosť z prostriedkov hypotekárneho alebo iného obdobného úveru. Pre vybavenie si úveru je potrebné zabezpečiť napr. znalecký posudok, ktorého sprostredkovanie vybavuje realitný maklér. Zároveň bezprostredne po podpise rezervačnej zmluvy začíname zabezpečovať vyhotovenie kúpnej (resp. inej prevodovej) zmluvy.

Kto pripravuje kúpnu zmluvu ?

V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Samozrejmosťou je aj príprava návrhu na vklad vlastníckeho práva pre potreby Okresného úradu katastrálneho odboru. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.

Aký je ďalší postup po podpise kúpnych zmlúv ?

Konkrétny detailný postup po podpise zmlúv je častokrát veľmi individuálny a nedá sa úplne zovšeobecniť, avšak čo platí pre každý obchodný prípad bez výnimky je realizácia podania na príslušnom Okresnom úrade – katastrálnom odbore, túto opäť zastrešujeme my ako realitná kancelária. Po podaní dokumentov budete obratom informovaní o tejto skutočnosti, potrebné potvrdenia o podaní následne odovzdáme podľa potreby zmluvným a zúčastneným (napr. banke) stranám.

Kedy dochádza k ukončeniu realitného obchodu a čo nasleduje na záver ?

Za ukončenie realitného obchodu považujeme podpis kúpnych zmlúv, následné s tým spojené podanie na Okresnom úrade – katastrálnom odbore, rovnako tak splnenie zmluvných podmienok od oboch strán, pričom medzi tie najhlavnejšie patrí úhrada celej kúpnej ceny zo strany záujemcu ako aj odovzdanie nehnuteľnosti zo strany nášho klienta (vlastníka). Najčastejšie je vzájomná dohoda na odovzdaní nehnuteľnosti práve po úhrade celkovej kúpnej ceny. Po faktickom odovzdaní nehnuteľnosti a vydaní právoplatného rozhodnutia Okresného úradu katastrálneho odboru o povolení vkladu vlastníckeho práva je formálne realitný obchod ukončený.

Poplatky
Kto zabezpečuje a uhrádza poplatok za znalecký posudok ?

Znalecký posudok vypracúva v prípade jeho potreby vždy znalec zapísaný v zozname súdnych znalcov v odbore stavebníctvo, ktorý je vedený ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky, znalca spravidla zabezpečuje po požiadaní zo strany klienta realitná kancelária a znalecký posudok uhrádza klient (spravidla takmer vždy) kupujúci – nakoľko ten ho potrebuje ako podklad pre získanie úveru na kúpu nehnuteľnosti v prípade ak bude financovať kúpu prostredníctvom úveru poskytnutého bankou.

Aké sú správne poplatky na „katastri“ a kto ich platí ?

Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného konania (teda nie urýchleného) je vo výške 66 EUR. Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a urýchleného konania je vo výške 266 EUR.
V prípade elektronického podania sa sadzba znižuje na polovicu, konkrétne teda 33 EUR v prípade štandardného konania a 133 EUR v prípade urýchleného konania.Realitná kancelária Directreal hradí za klienta správny poplatok za štandardné konanie a listinné podanie v plnej výške. V prípade záujmu o urýchlené konanie zo strany klienta je úhrada tohto poplatku vždy vecou dohody zmluvných strán a realitnej kancelárie.

Kto platí právny servis spojený s vypracovaním zmlúv a poplatky u notára ?

Právny servis v spojitosti s vypracovaním zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu, ktorý je hradený realitnou kanceláriou. Rovnako tak naša realitná kancelária znáša v plnej výške poplatky za overenie podpisov na potrebnom počte rovnopisov kúpnych zmlúv.

Kto platí províziu realitnej kancelárie ?

Provízia je vždy súčasťou kúpnej ceny a kúpnu cenu vždy uhrádza záujemca o kúpu nehnuteľnosti - teda kupujúci. Faktom však je, že klientom každej realitnej kancelárie, je vždy vlastník nehnuteľnosti s ktorým musí mať v zmysle zákona uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu a ktorému realitná kancelária za túto službu následne fakturuje sumu vo výške dohodnutej provízie, vždy však až po zrealizovaní obchodného prípadu.

Kto platí služby geodeta ?

Služby geodeta patria k doplnkovým službám, ktoré samozrejme vieme v prípade požiadavky klienta sprostredkovať a zabezpečiť, avšak treba si uvedomiť, že za ich úhradu je vždy zodpovedný klient, ktorý si tieto služby objednal.

Právny servis
Kto vypracúva kúpne zmluvy ?

V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.

Viete mi poskytnúť aj len sprostredkovanie právneho servisu ?

Áno. V prípade ak sa na nás obráti klient (či už predávajúci alebo kupujúci), ktorý má záujem len o vypracovanie zmluvy, prípadne o kontrolu zmluvy, ktorá mu bola predložená treťou stranou, vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.

Sú právne služby osobitne spoplatnené ?

Nie, vypracovanie zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu bez osobitného doplatku za túto službu.Osobitne spoplatnené sú len vtedy, pokiaľ nás osloví osoba, ktorá nie je naším priamym klientom s požiadavkou na vypracovanie zmluvy prípadne kontrolu osobitných zmlúv, bez toho, aby tento obchodný prípad realizovala priamo spoločnosť Directreal.

Kto vypracuje návrh na vklad vlastníckeho práva ?

Návrh na vklad vlastníckeho práva vypracúvajú (podobne ako kúpne zmluvy) vždy naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií čím je garantovaná vysoká kvalita služieb ako aj minimálna chybovosť týchto dokumentov.

Viete mi vypracovať napr. aj nájomnú zmluvu „na mieru“ ?

Áno, samozrejme. V prípade ak nás v tejto súvislosti oslovíte s požiadavkou o spoluprácou vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.

Prečo by som mal pre vypracovanie zmluvy osloviť Vás a nie priamo advokátsku kanceláriu ?

Jednak preto, že pridanou hodnotou v prípade sprostredkovania zmluvnej dokumentácie našou spoločnosťou je aj s tým súvisiace realitné poradenstvo v podobe odporúčaného postupu, názoru, tipu či inej praktickej rady a zároveň aj preto, že u nás budete mať túto službu lacnejšiu, keďže máme s našimi spolupracujúcimi advokátskymi kanceláriami rámcové zmluvy v ktorých máme dohodnuté lepšie podmienky ako spoločnosť než by ste ich mali Vy ako jednotlivec.

Financovanie
Nemám vybavený hypotekárny úver, viete mi s tým pomôcť ?

Jednoznačne áno, naša realitná kancelária úzko spolupracuje s poprednými spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú výlučne finančným sprostredkovaním a teda vieme Vám ako nášmu klientovi sprostredkovať stretnutie s hypotekárnym / finančným špecialistom, ktorý Vám v tejto otázke ochotne pomôže. tot je pre odkaz

Sú služby finančného sprostredkovateľa spoplatnené ?

Nie, služby finančného sprostredkovania nie sú dodatočne spoplatnené. Finančný sprostredkovatelia sú spravidla platení z provízie, ktorú im vypláca tretia strana a tak Vás ich služby nestoja nič iné než len Váš čas.

Ako dlho trvá vybavenie si hypotekárneho úveru ?

Tento proces je časovo veľmi individuálny pričom je priamo naviazaný na ďalšie kroky (ohliadka nehnuteľnosti so znalcom, príprava znaleckého posudku a pod.) od ktorých priamo závisí stanovisko banky. Rovnako tak sú dôležité ďalšie faktory, ktoré na tento proces priamo vyplývajú (druh a dĺžka pracovného pomeru, výška príjmu atď). Vo všeobecnosti však možno povedať, že za štandardných podmienok tento proces trvá spravidla 15-60 dní.

Musím disponovať pri kúpe nehnuteľnosti aj vlastnými zdrojmi ?

Zjednodušene povedané áno, v súčasnosti sú podmienky nastavené tak, že klient – kupujúci by mal disponovať vlastnými zdrojmi minimálne vo výške rovnajúcej sa alebo väčšej ako je 20% z inzerovanej sumy nehnuteľnosti. Príklad: ak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti, ktorá sa predáva za sumu 100.000 EUR mal by som disponovať vlastnými zdrojmi vo výške minimálne 20.000 EUR.

Čo v prípade ak nedisponujem žiadnymi vlastnými zdrojmi, avšak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti ?

Aj takúto situáciu je možné riešiť, najčastejšie formou žiadosti o poskytnutie iného typu úveru (napr. spotrebného príp. úveru na bývanie a pod.) avšak v takýchto prípadoch vždy odporúčame konzultovať tento postup vopred s finančným sprostredkovateľom prípadne priamo Vami zvolenou bankou.

Praktické otázky
Asistuje Vaša realtná kancelária klientom aj pri prepise energií ?

Jednoznačne áno. Prepis energií v prípade predaja bytu býva častokrát zo strany realitných kancelárií opomínaný, to však neplatí v prípade ak spolupracujete s Directrealom. Naša spoločnosť pomáha klientom aj s prepisom energií (pripravíme a vyplníme za Vás tlačivá, vieme Vám povedať postup kam a ako treba s tlačivami ísť a v prípade potreby vieme ísť priamo s Vami, aby sme Vám boli nápomocný, ak by to bolo potrebné).

Čo je to exkluzívna sprostredkovateľská zmluva ?

Exkluzívna alebo výhradná sprostredkovateľská zmluva je dokument, ktorý oprávňuje realitnú kanceláriu sprostredkujúcu predaj prípadne prenájom Vašej nehnuteľnosti, aby Vás ako klienta zastupovala výhradne len jedna realitná kancelária. Najväčšou výhodou pre klienta je v tomto prípade skutočnosť, že realitná kancelária háji záujmy klienta a nie prioritne svoje záujmy pred záujmami konkurenčných kancelárií.

Koho podpis na kúpnej zmluve musím notársky (úradne) overiť ?

V súlade so znením zákona č. 162/1995 Z. z. - katastrálny zákon § 42 ods. (3) sa povinnosť mať overený podpis na kúpnej zmluve týka výlučne osoby prevodcu – teda predávajúceho.

Aká je predajná cena mojej nehnuteľnosti a podľa čoho ju určíte ?

Určenie predajnej ceny konkrétnej nehnuteľnosti je veľmi individuálne, avšak platí, že realitná kancelária pri stanovovaní ceny vždy berie do úvahy najmä základné faktory, medzi ktoré radíme: lokalitu, stav nehnuteľnosti, kvalita použitých materiálov a pod. (medzi špecifické ukazovatele patria napríklad ešte aj: výška prevádzkových nákladov, orientácia, poschodie, susedia, občianska vybavenosť a pod.). Cena sa vždy určuje na základe uvedených kritérií a porovnáva sa s cenovou mapou, ktorú vyhotovuje realitná kancelária pre každú nehnuteľnosť individuálne.

Kedy sa stanem majiteľom nehnuteľnosti po podaní návrhu na vklad vlastníckeho práva ?

Okresný úrad katastrálny odbor má zákonnú lehotu na vydanie rozhodnutia o povolení vkladu vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného (teda nie urýchleného) konania 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa podania návrhu na vklad vlastníckeho práva. V prípade urýchleného konania je zákonná lehota 15 (pätnásť) kalendárnych dní. Viac napríklad o správnych poplatkoch za konania sa dozviete v sekcií poplatky.

Aké dokumenty budem potrebovať v prípade predaja vlastnej nehnuteľnosti ?

Vo všeobecnosti to záleží od viacerých faktorov (ako napríklad spôsob financovania kupujúceho, prípadne či je predmetom predaja byt alebo dom) avšak vždy je potrebné mať k dispozícií minimálne dokument, ktorým preukážete titul nadobudnutia vašej nehnuteľnosti (napr. v prípade kúpy je to kúpna zmluva, v prípade dedičstva je to právoplatné osvedčenie o dedičstve, v prípade darovania je to darovacia zmluva a pod.)

Podobné nehnuteľnosti

      Výhody
      Mapa
      • Hlohovec, Mierová
      • 1640 m²
      • Kúpa
      • priestor pre sklad
      • ID:72300
      Naceníme vašu nehnuteľnosť

      Netipujte, neoplatí sa to. My vieme, akú má vaša nehnuteľnosť skutočnú cenu.

      Viac ako 17 rokov skúseností
      Viac ako 20.000 realitných obchodov
      Máme široku sieť špecialistov
      Prihláste sa k odberu noviniek zo sveta realít

      Na našom rodinnom magazíne pohovka nájdete zaujímavé články zo sveta realít, ale aj z rodinného života.