- (0.6 Km) Liptovský Mikuláš, Stošice
- (0.8 Km) Liptovský Mikuláš, Senická
- (1.1 Km) Liptovský Mikuláš, 1.
- (1.1 Km) Liptovský Mikuláš, 1.
Popis nehnuteľnosti
Kancelária Directreal LMCity
MaklérJán Psotný
ID:467634
Popis: Hľadáte vonkajšie pozemky, kancelárie, sociálne zariadenie, parkovisko a skladovú halu, ktorá sa nachádza v meste Liptovský Mikuláš a zároveň sa dostanete za chvíľku všade tam kam potrebujete?
Ak ste odpovedali áno, tak táto o výmere až do 5334 m2 vo výbornej lokalite je určená priamo VÁM! Samozrejme je možné prenajať si aj menšie plochy podľa potreby klientov, ako aj využiť doplnkové služby majiteľa, viac info na obhliadke.
Do našej ponuky sme získali rozľahlé priestory v Ružomberku, ktoré sú ako stvorené pre podnikateľské účely, keďže sú k dispozícii všetky IS, ktoré potrebujete (voda, elektrina, kanalizácia). Tak isto sú k dispozícií aj administratívne priestory: 2 kancelárie a vlastné sociálne zariadenie.
V tomto prípade nie nutné popisovať interiér, stačí si prehliadnuť fotogalériu či sa rovno po hale prejsť pomocou 3D virtuálnej prehliadky a zrejme spoznáte, že takúto nehnuteľnosť práve hľadáte. Pre náročných sme pripravili aj video z vtáčej perspektívy, kde je zachytené aj okolie, ktoré tvorí prepracovaná infraštruktúra a krásne hory.
Má táto hala aj negatíva? Áno má, že stále čaká na nového nájomcu, čiže ak Vás táto ponuka zaujala, stačí jeden telefonát a dohodnite si s nami obhliadku. 0908 029 378 alebo j.psotny@directreal.sk maklér Ing. Ján Psotný
Zariadenie: podľa dohody
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 45 m2
Príjazdová cesta: Asfalt
Inžinierske siete: Elektrina,Kanalizácia,Mestská voda
Kúrenie: Elektrické,Na tuhé palivo
Forma vlastníctva: Osobné
Video nehnuteľnosti
Investičná príležitosť - Hala, pozemky, kancelárie na Liptove
Služby k nehnuteľnosti
Realitné služby
- Fotodokumentácia nehnuteľnosti
- Kontrola listu vlastníctva
- Vypracovanie cenovej mapy
- Označenie nehnuteľnosti reklamným bannerom
- Prezentovanie na stránke www.directreal.sk
- Prezentácia nehnuteľnosti na vybraných realitných serveroch
- Pravidelné informovanie o stave, záujme o nehnuteľnosť
- Vypracovanie rezervačnej zmluvy
- Vypracovanie zmluvy o prevode vlastníctva nehnuteľnosti
- Vypracovanie návrhu na vklad
- Úhrada základného poplatku za návrh na vklad vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností
- Úhrada poplatkov za overenie podpisov predávajúcich na prevodových zmluvách určených výlučne na úradne účely
- Poskytnutie priestorov na podpis zmluvy
- Vypracovanie preberacieho protokolu
- Stratégia predaja a analýza trhu s nehnuteľnosťami
- Ochrana klienta pred neserióznosťou
- Overenie bonity kupujúceho
- Vyzdvihnutie aktuálneho LV a katastrálnej mapy z katastra nehnuteľností
- Vyzdvihnutie vyhlásenia správcu – v prípade bytu
- Inzercia vo vybraných tlačených médiách
- Týždenný report o stave záujmu o nehnuteľnosť
- Balíček všetkých potrebných formulárov
Referencie klientov
S prácou p. Ing. Psotného som veľmi spokojná. Náš prípad ako viete,bol iný a veľmi ťažký, no p. Psotný ho zvládol veľmi dobre, vysoko profesionálne, za čo mu veľmi pekne ďakujem. Do budúcnosti Vám prajem zdravie,šťastie a rodinnú pohodu a profesionálne čo najmenej takých prípadov, aký bol náš. S pozdravom Garbová.
Pred nedávnom sme riešili kúpu pozemku.Ako veľa ľudí sa v administratíve ohľadom kúpy moc neorientujeme,tak sme sa rozhodli pre realitnú kanceláriu, nakoľko sme chceli mať všetko tip top.Oslovili sme Janka.Odporúčame všetkými 10timi. Je to človek, ktorého práca napĺňa na 100%.Rýchlosť, profesionalita, ohľaduplnosť, pomoc,všetko čo sa na Top makléra...
Vážený pán Psotný, chcem sa veľmi pekne poďakovať za úspešnú realizáciu predaja mojej nehnuteľnosti. Ste veľmi ústretový, ochotný zodpovedať všetky otázky a ľudský. Myslím si, že práve ľudský prístup z Vás robí výnimočného realiťaka. Prajem Vám veľa šťastia v práci i súkromnom živote.
Som veľmi spokojný s prístupom profesionalitou, rýchlosťou, spoľahlivosťou aj s riešeniami. Mali sme trošku unikátnu situáciu kde s kúpou bytu sa riešil aj krátkodobý prenájom ale všetko prebehlo bez problémov. Krajíček V.
Veľmi by som sa chcela poďakovať realitnej kancelárií Directreal a hlavne p. Psotnému za profesionálne služby. Kúpa bytu, z ktorej som mala strach prebehla vďaka jeho nasadeniu a ochote pomôcť veľmi dobre. Potrebné náležitostí boli z jeho strany pohotovo vyriešené, čo prispelo k šťastnému koncu. Môžem len vrelo odporúčať! Prajem veľa úspe...
Spokojní klienti
S prácou p. Ing. Psotného som veľmi spokojná. Náš prípad ako viete,bol iný a veľmi ťažký, no p. Psotný ho zvládol veľmi dobre, vysoko profesionálne, za čo mu veľmi pekne ďakujem. Do budúcnosti Vám prajem zdravie,šťastie a rodinnú pohodu a profesionálne čo najmenej takých prípadov, aký bol náš. S pozdravom Garbová.
Vážený pán Psotný, chcem sa veľmi pekne poďakovať za úspešnú realizáciu predaja mojej nehnuteľnosti. Ste veľmi ústretový, ochotný zodpovedať všetky otázky a ľudský. Myslím si, že práve ľudský prístup z Vás robí výnimočného realiťaka. Prajem Vám veľa šťastia v práci i súkromnom živote.
Pred nedávnom sme riešili kúpu pozemku.Ako veľa ľudí sa v administratíve ohľadom kúpy moc neorientujeme,tak sme sa rozhodli pre realitnú kanceláriu, nakoľko sme chceli mať všetko tip top.Oslovili sme Janka.Odporúčame všetkými 10timi. Je to človek, ktorého práca napĺňa na 100%.Rýchlosť, profesionalita, ohľaduplnosť, pomoc,všetko čo sa na Top makléra patrí.Ak raz budete niečo predávať/kupovať, odporúčame p.Psotného.V najkratšom možnom čase máte “vystaráno”.Ešte raz ďakujeme a prajeme veľa spokojných klientov.
Som veľmi spokojný s prístupom profesionalitou, rýchlosťou, spoľahlivosťou aj s riešeniami. Mali sme trošku unikátnu situáciu kde s kúpou bytu sa riešil aj krátkodobý prenájom ale všetko prebehlo bez problémov. Krajíček V.
Veľmi by som sa chcela poďakovať realitnej kancelárií Directreal a hlavne p. Psotnému za profesionálne služby. Kúpa bytu, z ktorej som mala strach prebehla vďaka jeho nasadeniu a ochote pomôcť veľmi dobre. Potrebné náležitostí boli z jeho strany pohotovo vyriešené, čo prispelo k šťastnému koncu. Môžem len vrelo odporúčať! Prajem veľa úspechov a spokojných klientov.S pozdravom spokojná klientka Janičová Viktória
Časté otázky pri kúpe nehnuteľnosti
Celý proces realitného obchodu s realitnou kanceláriou má celkovo** štyri hlavné fázy** – úvodná fáza, ktorá spočíva v nábere nehnuteľnosti realitnou kanceláriou, prípravou ponuky do inzercie a končí publikovaním ponuky, druhou je fáza inzerovania počas ktorej realitná kancelária aktívne vykonáva svoju činnosť a nehnuteľnosť prezentuje klientovi, v prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) vstupujeme do tretej teda zmluvnej fázy v rámci ktorej štandardne pripravujeme rezervačnú a následne kúpnu zmluvu,** finálnou fázou je fáza odovzdania nehnuteľnosti**, kde sa podpisom preberacieho protokolu a následným odovzdaním kľúčov celý realitný obchod uzatvára.
Klient (vlastník nehnuteľnosti) osloví realitnú kanceláriu s požiadavkou na predaj svojej nehnuteľnosti. Realitná kancelária obratom spracuje podnet klienta a to tak, že si vyžiada ďalšie podklady a informácie o nehnuteľnosti a dohodne si s klientom osobné stretnutie (ideálne na mieste, kde sa nehnuteľnosť nachádza). Po vzájomnej dohode na inzerovanej sume a podmienkach predaja, ktoré sú predmetom sprostredkovateľskej zmluvy zabezpečíme foto-dokumentáciu, spracujeme inzerát a začíname s procesom predaja.
Inzerovaná nehnuteľnosť je vždy zalistovaná pod konkrétnou realitnou kanceláriou a má ju vždy priradený len jeden vybraný realitný maklér. Tento je zodpovedný za celú komunikáciu a priebeh obchodu po procesnej stránke. V prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) sa realitný maklér a záujemca vzájomne dohodnú na termíne ohliadky, ktorú spravidla realizuje realitný maklér. Po ukončení každej ohliadky so záujemcom realitný maklér posunie krátky report z priebehu ohliadky klientovi.
Je to vždy vecou dohody vlastníka a realitného makléra, v prípade ak na tom vlastník vyslovene netrvá, väčšinou v gro prípadoch realizuje ohliadky výlučne maklér, v prípade ak však má náš klient záujem byť účastní ohliadky, nie je to žiadny problém a vieme takto klientovi bez problému vyhovieť.
Realitný maklér na úvod o tejto skutočnosti informuje klienta a následne realitná kancelária pripraví štandardizované znenie rezervačnej zmluvy. Rezervačná zmluva je trojstranná zmluva, ktorá sa uzatvára medzi klientom (vlastníkom), realitnou kanceláriou a záujemcom (budúcim kupujúcim), predmetom je rezervácia nehnuteľnosti po dohodnutý čas ako aj dohoda na kúpnej cene, rovnako tak ako aj dohodnutie si vzájomných práv a povinností.
Po podpise nastáva fáza v ktorej je podstatne aktívnejší záujemca od ktorého sa očakávajú určité kroky, ktorých obsah veľmi záleží najmä od spôsobu jeho financovania, gro záujemcov stále kupuje nehnuteľnosť z prostriedkov hypotekárneho alebo iného obdobného úveru. Pre vybavenie si úveru je potrebné zabezpečiť napr. znalecký posudok, ktorého sprostredkovanie vybavuje realitný maklér. Zároveň bezprostredne po podpise rezervačnej zmluvy začíname zabezpečovať vyhotovenie kúpnej (resp. inej prevodovej) zmluvy.
V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Samozrejmosťou je aj príprava návrhu na vklad vlastníckeho práva pre potreby Okresného úradu katastrálneho odboru. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.
Konkrétny detailný postup po podpise zmlúv je častokrát veľmi individuálny a nedá sa úplne zovšeobecniť, avšak čo platí pre každý obchodný prípad bez výnimky je realizácia podania na príslušnom Okresnom úrade – katastrálnom odbore, túto opäť zastrešujeme my ako realitná kancelária. Po podaní dokumentov budete obratom informovaní o tejto skutočnosti, potrebné potvrdenia o podaní následne odovzdáme podľa potreby zmluvným a zúčastneným (napr. banke) stranám.
Za ukončenie realitného obchodu považujeme podpis kúpnych zmlúv, následné s tým spojené podanie na Okresnom úrade – katastrálnom odbore, rovnako tak splnenie zmluvných podmienok od oboch strán, pričom medzi tie najhlavnejšie patrí úhrada celej kúpnej ceny zo strany záujemcu ako aj odovzdanie nehnuteľnosti zo strany nášho klienta (vlastníka). Najčastejšie je vzájomná dohoda na odovzdaní nehnuteľnosti práve po úhrade celkovej kúpnej ceny. Po faktickom odovzdaní nehnuteľnosti a vydaní právoplatného rozhodnutia Okresného úradu katastrálneho odboru o povolení vkladu vlastníckeho práva je formálne realitný obchod ukončený.
Znalecký posudok vypracúva v prípade jeho potreby vždy znalec zapísaný v zozname súdnych znalcov v odbore stavebníctvo, ktorý je vedený ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky, znalca spravidla zabezpečuje po požiadaní zo strany klienta realitná kancelária a znalecký posudok uhrádza klient (spravidla takmer vždy) kupujúci – nakoľko ten ho potrebuje ako podklad pre získanie úveru na kúpu nehnuteľnosti v prípade ak bude financovať kúpu prostredníctvom úveru poskytnutého bankou.
Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného konania (teda nie urýchleného) je vo výške 66 EUR. Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a urýchleného konania je vo výške 266 EUR.
V prípade elektronického podania sa sadzba znižuje na polovicu, konkrétne teda 33 EUR v prípade štandardného konania a 133 EUR v prípade urýchleného konania.Realitná kancelária Directreal hradí za klienta správny poplatok za štandardné konanie a listinné podanie v plnej výške. V prípade záujmu o urýchlené konanie zo strany klienta je úhrada tohto poplatku vždy vecou dohody zmluvných strán a realitnej kancelárie.
Právny servis v spojitosti s vypracovaním zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu, ktorý je hradený realitnou kanceláriou. Rovnako tak naša realitná kancelária znáša v plnej výške poplatky za overenie podpisov na potrebnom počte rovnopisov kúpnych zmlúv.
Provízia je vždy súčasťou kúpnej ceny a kúpnu cenu vždy uhrádza záujemca o kúpu nehnuteľnosti - teda kupujúci. Faktom však je, že klientom každej realitnej kancelárie, je vždy vlastník nehnuteľnosti s ktorým musí mať v zmysle zákona uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu a ktorému realitná kancelária za túto službu následne fakturuje sumu vo výške dohodnutej provízie, vždy však až po zrealizovaní obchodného prípadu.
Služby geodeta patria k doplnkovým službám, ktoré samozrejme vieme v prípade požiadavky klienta sprostredkovať a zabezpečiť, avšak treba si uvedomiť, že za ich úhradu je vždy zodpovedný klient, ktorý si tieto služby objednal.
V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.
Áno. V prípade ak sa na nás obráti klient (či už predávajúci alebo kupujúci), ktorý má záujem len o vypracovanie zmluvy, prípadne o kontrolu zmluvy, ktorá mu bola predložená treťou stranou, vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.
Nie, vypracovanie zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu bez osobitného doplatku za túto službu.Osobitne spoplatnené sú len vtedy, pokiaľ nás osloví osoba, ktorá nie je naším priamym klientom s požiadavkou na vypracovanie zmluvy prípadne kontrolu osobitných zmlúv, bez toho, aby tento obchodný prípad realizovala priamo spoločnosť Directreal.
Návrh na vklad vlastníckeho práva vypracúvajú (podobne ako kúpne zmluvy) vždy naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií čím je garantovaná vysoká kvalita služieb ako aj minimálna chybovosť týchto dokumentov.
Áno, samozrejme. V prípade ak nás v tejto súvislosti oslovíte s požiadavkou o spoluprácou vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.
Jednak preto, že pridanou hodnotou v prípade sprostredkovania zmluvnej dokumentácie našou spoločnosťou je aj s tým súvisiace realitné poradenstvo v podobe odporúčaného postupu, názoru, tipu či inej praktickej rady a zároveň aj preto, že u nás budete mať túto službu lacnejšiu, keďže máme s našimi spolupracujúcimi advokátskymi kanceláriami rámcové zmluvy v ktorých máme dohodnuté lepšie podmienky ako spoločnosť než by ste ich mali Vy ako jednotlivec.
Jednoznačne áno, naša realitná kancelária úzko spolupracuje s poprednými spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú výlučne finančným sprostredkovaním a teda vieme Vám ako nášmu klientovi sprostredkovať stretnutie s hypotekárnym / finančným špecialistom, ktorý Vám v tejto otázke ochotne pomôže. tot je pre odkaz
Nie, služby finančného sprostredkovania nie sú dodatočne spoplatnené. Finančný sprostredkovatelia sú spravidla platení z provízie, ktorú im vypláca tretia strana a tak Vás ich služby nestoja nič iné než len Váš čas.
Tento proces je časovo veľmi individuálny pričom je priamo naviazaný na ďalšie kroky (ohliadka nehnuteľnosti so znalcom, príprava znaleckého posudku a pod.) od ktorých priamo závisí stanovisko banky. Rovnako tak sú dôležité ďalšie faktory, ktoré na tento proces priamo vyplývajú (druh a dĺžka pracovného pomeru, výška príjmu atď). Vo všeobecnosti však možno povedať, že za štandardných podmienok tento proces trvá spravidla 15-60 dní.
Zjednodušene povedané áno, v súčasnosti sú podmienky nastavené tak, že klient – kupujúci by mal disponovať vlastnými zdrojmi minimálne vo výške rovnajúcej sa alebo väčšej ako je 20% z inzerovanej sumy nehnuteľnosti. Príklad: ak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti, ktorá sa predáva za sumu 100.000 EUR mal by som disponovať vlastnými zdrojmi vo výške minimálne 20.000 EUR.
Aj takúto situáciu je možné riešiť, najčastejšie formou žiadosti o poskytnutie iného typu úveru (napr. spotrebného príp. úveru na bývanie a pod.) avšak v takýchto prípadoch vždy odporúčame konzultovať tento postup vopred s finančným sprostredkovateľom prípadne priamo Vami zvolenou bankou.
Jednoznačne áno. Prepis energií v prípade predaja bytu býva častokrát zo strany realitných kancelárií opomínaný, to však neplatí v prípade ak spolupracujete s Directrealom. Naša spoločnosť pomáha klientom aj s prepisom energií (pripravíme a vyplníme za Vás tlačivá, vieme Vám povedať postup kam a ako treba s tlačivami ísť a v prípade potreby vieme ísť priamo s Vami, aby sme Vám boli nápomocný, ak by to bolo potrebné).
Exkluzívna alebo výhradná sprostredkovateľská zmluva je dokument, ktorý oprávňuje realitnú kanceláriu sprostredkujúcu predaj prípadne prenájom Vašej nehnuteľnosti, aby Vás ako klienta zastupovala výhradne len jedna realitná kancelária. Najväčšou výhodou pre klienta je v tomto prípade skutočnosť, že realitná kancelária háji záujmy klienta a nie prioritne svoje záujmy pred záujmami konkurenčných kancelárií.
V súlade so znením zákona č. 162/1995 Z. z. - katastrálny zákon § 42 ods. (3) sa povinnosť mať overený podpis na kúpnej zmluve týka výlučne osoby prevodcu – teda predávajúceho.
Určenie predajnej ceny konkrétnej nehnuteľnosti je veľmi individuálne, avšak platí, že realitná kancelária pri stanovovaní ceny vždy berie do úvahy najmä základné faktory, medzi ktoré radíme: lokalitu, stav nehnuteľnosti, kvalita použitých materiálov a pod. (medzi špecifické ukazovatele patria napríklad ešte aj: výška prevádzkových nákladov, orientácia, poschodie, susedia, občianska vybavenosť a pod.). Cena sa vždy určuje na základe uvedených kritérií a porovnáva sa s cenovou mapou, ktorú vyhotovuje realitná kancelária pre každú nehnuteľnosť individuálne.
Okresný úrad katastrálny odbor má zákonnú lehotu na vydanie rozhodnutia o povolení vkladu vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného (teda nie urýchleného) konania 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa podania návrhu na vklad vlastníckeho práva. V prípade urýchleného konania je zákonná lehota 15 (pätnásť) kalendárnych dní. Viac napríklad o správnych poplatkoch za konania sa dozviete v sekcií poplatky.
Vo všeobecnosti to záleží od viacerých faktorov (ako napríklad spôsob financovania kupujúceho, prípadne či je predmetom predaja byt alebo dom) avšak vždy je potrebné mať k dispozícií minimálne dokument, ktorým preukážete titul nadobudnutia vašej nehnuteľnosti (napr. v prípade kúpy je to kúpna zmluva, v prípade dedičstva je to právoplatné osvedčenie o dedičstve, v prípade darovania je to darovacia zmluva a pod.)
Netipujte, neoplatí sa to. My vieme, akú má vaša nehnuteľnosť skutočnú cenu.
Na našom rodinnom magazíne pohovka nájdete zaujímavé články zo sveta realít, ale aj z rodinného života.
Výpočítajte si splátku hypotekárného úveru
Výpočítajte si hypoteku
Mesačná splátka:
700 €
Výška úroku:
30 000 €
Vlastné zdroje:
75 000 €
Požičaná suma:
100 000 €