- (0 Km) Liptovský Mikuláš, Štúrova
- (0 Km) Žiar, Žiar
- (0 Km) Jamník, Jamník
- Liptovský Mikuláš, Štúrova
- Liptovský Mikuláš, Stodolova
- Liptovský Mikuláš, 1. mája
Popis nehnuteľnosti
Kancelária Directreal LMCity
MaklérMartin Jančuška
ID:273971
Popis: Ponúkame na prenájom kompletne zariadený dvojizbový byt s balkónom v lokalite staré mesto Liptovský Mikuláš. Byt je voľný od 01.11.2024 a všetky bližšie informácie ohľadom prenájmu Vám poskytneme na čísle 0903 270 735
Podlahová plocha m2: 56
Loggia: Balkón
Výťah: Nie
Stav: Po kompletnej rekonštrukcii
Poschodie: 2/3
Konštrukcia bytu: Tehla
Možnosť kúpy na úver: Nie
Zálohový predpis / mesiac EUR: 600
Okná: Plastové
Kuchynská linka: Nová
Spotrebiče: Chladnička,Elektrická varná doska,Elektrická rúra,Mikrovlná rúra
Kúpelňa: Nová
WC: Nové
Podlahy: Plávajúca podlaha,Dlažba
Svetové strany: J,S
Kúrenie: Ústredné + merače tepla
Zdroj tepla: Teplo z kotolne
Zateplený dom: Nie
Forma vlastníctva: Osobné
Garáž: Nie
Prechodné izby: Áno
Služby k nehnuteľnosti
Referencie klientov
Pán Jančuška, chcela by som sa Vám poďakovať za pomoc a zároveň profesionálnu spoluprácu. Váš úprimný a otvorený prístup, či už pri hľadaní alternatív, tak aj pri samotnom procese predaja. Som vďačná, že sme sa nakoniec dostali do úspešného predaja nehnuteľnosti a to aj vďaka Vám. Prajem Vám veľa úspechov v práci a samých dobrých a pozitívnych klie...
Pán Jančuška je vo svojej práci vytrvalý a obchod vždy dotiahne do konca k spokojnosti zákazníka (klienta).Jeho prístup je seriózny a prirodzený, nič nepredstiera, je ľudský. Najlepšia jeho vlastnosť je veľmi dobrá komunikácia s klientom, vždy aj vo svojom voľnom čase. Je zodpovedný a čestný vo svojej práci, ktorú už vykonáva niekoľko rokov .Aj...
S pánom Jančuškom z realitnej kancelárie Directreal som bol veľmi spokojný. Hlavne pri riešení vecí ohľadom predaja nášho bytu na Podbrezinách nám veľmi pomohol. Ochota a dôveryhodné správanie. Náš byt predal vo veľmi krátkej dobe. Má bohaté skúsenosti v oblastí realít a určite ho odporúčam na predaj vašich nehnuteľností.
Vážený pán Jančuška, chcel by som sa Vám ešte raz poďakovať za Váš ľudský a profesionálny prístup pri predaji našej nehnuteľnosti. Môžem Vás každému vrelo odporučiť. S Vašimi službami sme boli maximálne spokojný. Ďakujem.
Pán Jančuška je veľmi seriózny a zároveň ľudský maklér. Spolupráca s ním bola vždy bezproblémová a rýchla. Dokázal navrhnúť riešenia šité na mieru našim potrebám. Mohli sme sa naňho vo všetkom spoľahnúť. Jeho služby môžeme len odporučiť.
Spokojní klienti
Pán Jančuška, chcela by som sa Vám poďakovať za pomoc a zároveň profesionálnu spoluprácu. Váš úprimný a otvorený prístup, či už pri hľadaní alternatív, tak aj pri samotnom procese predaja. Som vďačná, že sme sa nakoniec dostali do úspešného predaja nehnuteľnosti a to aj vďaka Vám. Prajem Vám veľa úspechov v práci a samých dobrých a pozitívnych klientov .
S pánom Jančuškom z realitnej kancelárie Directreal som bol veľmi spokojný. Hlavne pri riešení vecí ohľadom predaja nášho bytu na Podbrezinách nám veľmi pomohol. Ochota a dôveryhodné správanie. Náš byt predal vo veľmi krátkej dobe. Má bohaté skúsenosti v oblastí realít a určite ho odporúčam na predaj vašich nehnuteľností.
Pán Jančuška je vo svojej práci vytrvalý a obchod vždy dotiahne do konca k spokojnosti zákazníka (klienta). Jeho prístup je seriózny a prirodzený, nič nepredstiera, je ľudský. Najlepšia jeho vlastnosť je veľmi dobrá komunikácia s klientom, vždy aj vo svojom voľnom čase. Je zodpovedný a čestný vo svojej práci, ktorú už vykonáva niekoľko rokov . Aj v budúcnosti ak budem potrebovať jeho služby, sa na neho veľmi rada obrátim.
Vážený pán Jančuška, chcel by som sa Vám ešte raz poďakovať za Váš ľudský a profesionálny prístup pri predaji našej nehnuteľnosti. Môžem Vás každému vrelo odporučiť. S Vašimi službami sme boli maximálne spokojný. Ďakujem.
Pán Jančuška je veľmi seriózny a zároveň ľudský maklér. Spolupráca s ním bola vždy bezproblémová a rýchla. Dokázal navrhnúť riešenia šité na mieru našim potrebám. Mohli sme sa naňho vo všetkom spoľahnúť. Jeho služby môžeme len odporučiť.
Časté otázky pri kúpe nehnuteľnosti
Celý proces realitného obchodu s realitnou kanceláriou má celkovo** štyri hlavné fázy** – úvodná fáza, ktorá spočíva v nábere nehnuteľnosti realitnou kanceláriou, prípravou ponuky do inzercie a končí publikovaním ponuky, druhou je fáza inzerovania počas ktorej realitná kancelária aktívne vykonáva svoju činnosť a nehnuteľnosť prezentuje klientovi, v prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) vstupujeme do tretej teda zmluvnej fázy v rámci ktorej štandardne pripravujeme rezervačnú a následne kúpnu zmluvu,** finálnou fázou je fáza odovzdania nehnuteľnosti**, kde sa podpisom preberacieho protokolu a následným odovzdaním kľúčov celý realitný obchod uzatvára.
Klient (vlastník nehnuteľnosti) osloví realitnú kanceláriu s požiadavkou na predaj svojej nehnuteľnosti. Realitná kancelária obratom spracuje podnet klienta a to tak, že si vyžiada ďalšie podklady a informácie o nehnuteľnosti a dohodne si s klientom osobné stretnutie (ideálne na mieste, kde sa nehnuteľnosť nachádza). Po vzájomnej dohode na inzerovanej sume a podmienkach predaja, ktoré sú predmetom sprostredkovateľskej zmluvy zabezpečíme foto-dokumentáciu, spracujeme inzerát a začíname s procesom predaja.
Inzerovaná nehnuteľnosť je vždy zalistovaná pod konkrétnou realitnou kanceláriou a má ju vždy priradený len jeden vybraný realitný maklér. Tento je zodpovedný za celú komunikáciu a priebeh obchodu po procesnej stránke. V prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) sa realitný maklér a záujemca vzájomne dohodnú na termíne ohliadky, ktorú spravidla realizuje realitný maklér. Po ukončení každej ohliadky so záujemcom realitný maklér posunie krátky report z priebehu ohliadky klientovi.
Je to vždy vecou dohody vlastníka a realitného makléra, v prípade ak na tom vlastník vyslovene netrvá, väčšinou v gro prípadoch realizuje ohliadky výlučne maklér, v prípade ak však má náš klient záujem byť účastní ohliadky, nie je to žiadny problém a vieme takto klientovi bez problému vyhovieť.
Realitný maklér na úvod o tejto skutočnosti informuje klienta a následne realitná kancelária pripraví štandardizované znenie rezervačnej zmluvy. Rezervačná zmluva je trojstranná zmluva, ktorá sa uzatvára medzi klientom (vlastníkom), realitnou kanceláriou a záujemcom (budúcim kupujúcim), predmetom je rezervácia nehnuteľnosti po dohodnutý čas ako aj dohoda na kúpnej cene, rovnako tak ako aj dohodnutie si vzájomných práv a povinností.
Po podpise nastáva fáza v ktorej je podstatne aktívnejší záujemca od ktorého sa očakávajú určité kroky, ktorých obsah veľmi záleží najmä od spôsobu jeho financovania, gro záujemcov stále kupuje nehnuteľnosť z prostriedkov hypotekárneho alebo iného obdobného úveru. Pre vybavenie si úveru je potrebné zabezpečiť napr. znalecký posudok, ktorého sprostredkovanie vybavuje realitný maklér. Zároveň bezprostredne po podpise rezervačnej zmluvy začíname zabezpečovať vyhotovenie kúpnej (resp. inej prevodovej) zmluvy.
V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Samozrejmosťou je aj príprava návrhu na vklad vlastníckeho práva pre potreby Okresného úradu katastrálneho odboru. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.
Konkrétny detailný postup po podpise zmlúv je častokrát veľmi individuálny a nedá sa úplne zovšeobecniť, avšak čo platí pre každý obchodný prípad bez výnimky je realizácia podania na príslušnom Okresnom úrade – katastrálnom odbore, túto opäť zastrešujeme my ako realitná kancelária. Po podaní dokumentov budete obratom informovaní o tejto skutočnosti, potrebné potvrdenia o podaní následne odovzdáme podľa potreby zmluvným a zúčastneným (napr. banke) stranám.
Za ukončenie realitného obchodu považujeme podpis kúpnych zmlúv, následné s tým spojené podanie na Okresnom úrade – katastrálnom odbore, rovnako tak splnenie zmluvných podmienok od oboch strán, pričom medzi tie najhlavnejšie patrí úhrada celej kúpnej ceny zo strany záujemcu ako aj odovzdanie nehnuteľnosti zo strany nášho klienta (vlastníka). Najčastejšie je vzájomná dohoda na odovzdaní nehnuteľnosti práve po úhrade celkovej kúpnej ceny. Po faktickom odovzdaní nehnuteľnosti a vydaní právoplatného rozhodnutia Okresného úradu katastrálneho odboru o povolení vkladu vlastníckeho práva je formálne realitný obchod ukončený.
Znalecký posudok vypracúva v prípade jeho potreby vždy znalec zapísaný v zozname súdnych znalcov v odbore stavebníctvo, ktorý je vedený ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky, znalca spravidla zabezpečuje po požiadaní zo strany klienta realitná kancelária a znalecký posudok uhrádza klient (spravidla takmer vždy) kupujúci – nakoľko ten ho potrebuje ako podklad pre získanie úveru na kúpu nehnuteľnosti v prípade ak bude financovať kúpu prostredníctvom úveru poskytnutého bankou.
Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného konania (teda nie urýchleného) je vo výške 66 EUR. Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a urýchleného konania je vo výške 266 EUR.
V prípade elektronického podania sa sadzba znižuje na polovicu, konkrétne teda 33 EUR v prípade štandardného konania a 133 EUR v prípade urýchleného konania.Realitná kancelária Directreal hradí za klienta správny poplatok za štandardné konanie a listinné podanie v plnej výške. V prípade záujmu o urýchlené konanie zo strany klienta je úhrada tohto poplatku vždy vecou dohody zmluvných strán a realitnej kancelárie.
Právny servis v spojitosti s vypracovaním zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu, ktorý je hradený realitnou kanceláriou. Rovnako tak naša realitná kancelária znáša v plnej výške poplatky za overenie podpisov na potrebnom počte rovnopisov kúpnych zmlúv.
Provízia je vždy súčasťou kúpnej ceny a kúpnu cenu vždy uhrádza záujemca o kúpu nehnuteľnosti - teda kupujúci. Faktom však je, že klientom každej realitnej kancelárie, je vždy vlastník nehnuteľnosti s ktorým musí mať v zmysle zákona uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu a ktorému realitná kancelária za túto službu následne fakturuje sumu vo výške dohodnutej provízie, vždy však až po zrealizovaní obchodného prípadu.
Služby geodeta patria k doplnkovým službám, ktoré samozrejme vieme v prípade požiadavky klienta sprostredkovať a zabezpečiť, avšak treba si uvedomiť, že za ich úhradu je vždy zodpovedný klient, ktorý si tieto služby objednal.
V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.
Áno. V prípade ak sa na nás obráti klient (či už predávajúci alebo kupujúci), ktorý má záujem len o vypracovanie zmluvy, prípadne o kontrolu zmluvy, ktorá mu bola predložená treťou stranou, vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.
Nie, vypracovanie zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu bez osobitného doplatku za túto službu.Osobitne spoplatnené sú len vtedy, pokiaľ nás osloví osoba, ktorá nie je naším priamym klientom s požiadavkou na vypracovanie zmluvy prípadne kontrolu osobitných zmlúv, bez toho, aby tento obchodný prípad realizovala priamo spoločnosť Directreal.
Návrh na vklad vlastníckeho práva vypracúvajú (podobne ako kúpne zmluvy) vždy naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií čím je garantovaná vysoká kvalita služieb ako aj minimálna chybovosť týchto dokumentov.
Áno, samozrejme. V prípade ak nás v tejto súvislosti oslovíte s požiadavkou o spoluprácou vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.
Jednak preto, že pridanou hodnotou v prípade sprostredkovania zmluvnej dokumentácie našou spoločnosťou je aj s tým súvisiace realitné poradenstvo v podobe odporúčaného postupu, názoru, tipu či inej praktickej rady a zároveň aj preto, že u nás budete mať túto službu lacnejšiu, keďže máme s našimi spolupracujúcimi advokátskymi kanceláriami rámcové zmluvy v ktorých máme dohodnuté lepšie podmienky ako spoločnosť než by ste ich mali Vy ako jednotlivec.
Jednoznačne áno, naša realitná kancelária úzko spolupracuje s poprednými spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú výlučne finančným sprostredkovaním a teda vieme Vám ako nášmu klientovi sprostredkovať stretnutie s hypotekárnym / finančným špecialistom, ktorý Vám v tejto otázke ochotne pomôže. tot je pre odkaz
Nie, služby finančného sprostredkovania nie sú dodatočne spoplatnené. Finančný sprostredkovatelia sú spravidla platení z provízie, ktorú im vypláca tretia strana a tak Vás ich služby nestoja nič iné než len Váš čas.
Tento proces je časovo veľmi individuálny pričom je priamo naviazaný na ďalšie kroky (ohliadka nehnuteľnosti so znalcom, príprava znaleckého posudku a pod.) od ktorých priamo závisí stanovisko banky. Rovnako tak sú dôležité ďalšie faktory, ktoré na tento proces priamo vyplývajú (druh a dĺžka pracovného pomeru, výška príjmu atď). Vo všeobecnosti však možno povedať, že za štandardných podmienok tento proces trvá spravidla 15-60 dní.
Zjednodušene povedané áno, v súčasnosti sú podmienky nastavené tak, že klient – kupujúci by mal disponovať vlastnými zdrojmi minimálne vo výške rovnajúcej sa alebo väčšej ako je 20% z inzerovanej sumy nehnuteľnosti. Príklad: ak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti, ktorá sa predáva za sumu 100.000 EUR mal by som disponovať vlastnými zdrojmi vo výške minimálne 20.000 EUR.
Aj takúto situáciu je možné riešiť, najčastejšie formou žiadosti o poskytnutie iného typu úveru (napr. spotrebného príp. úveru na bývanie a pod.) avšak v takýchto prípadoch vždy odporúčame konzultovať tento postup vopred s finančným sprostredkovateľom prípadne priamo Vami zvolenou bankou.
Jednoznačne áno. Prepis energií v prípade predaja bytu býva častokrát zo strany realitných kancelárií opomínaný, to však neplatí v prípade ak spolupracujete s Directrealom. Naša spoločnosť pomáha klientom aj s prepisom energií (pripravíme a vyplníme za Vás tlačivá, vieme Vám povedať postup kam a ako treba s tlačivami ísť a v prípade potreby vieme ísť priamo s Vami, aby sme Vám boli nápomocný, ak by to bolo potrebné).
Exkluzívna alebo výhradná sprostredkovateľská zmluva je dokument, ktorý oprávňuje realitnú kanceláriu sprostredkujúcu predaj prípadne prenájom Vašej nehnuteľnosti, aby Vás ako klienta zastupovala výhradne len jedna realitná kancelária. Najväčšou výhodou pre klienta je v tomto prípade skutočnosť, že realitná kancelária háji záujmy klienta a nie prioritne svoje záujmy pred záujmami konkurenčných kancelárií.
V súlade so znením zákona č. 162/1995 Z. z. - katastrálny zákon § 42 ods. (3) sa povinnosť mať overený podpis na kúpnej zmluve týka výlučne osoby prevodcu – teda predávajúceho.
Určenie predajnej ceny konkrétnej nehnuteľnosti je veľmi individuálne, avšak platí, že realitná kancelária pri stanovovaní ceny vždy berie do úvahy najmä základné faktory, medzi ktoré radíme: lokalitu, stav nehnuteľnosti, kvalita použitých materiálov a pod. (medzi špecifické ukazovatele patria napríklad ešte aj: výška prevádzkových nákladov, orientácia, poschodie, susedia, občianska vybavenosť a pod.). Cena sa vždy určuje na základe uvedených kritérií a porovnáva sa s cenovou mapou, ktorú vyhotovuje realitná kancelária pre každú nehnuteľnosť individuálne.
Okresný úrad katastrálny odbor má zákonnú lehotu na vydanie rozhodnutia o povolení vkladu vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného (teda nie urýchleného) konania 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa podania návrhu na vklad vlastníckeho práva. V prípade urýchleného konania je zákonná lehota 15 (pätnásť) kalendárnych dní. Viac napríklad o správnych poplatkoch za konania sa dozviete v sekcií poplatky.
Vo všeobecnosti to záleží od viacerých faktorov (ako napríklad spôsob financovania kupujúceho, prípadne či je predmetom predaja byt alebo dom) avšak vždy je potrebné mať k dispozícií minimálne dokument, ktorým preukážete titul nadobudnutia vašej nehnuteľnosti (napr. v prípade kúpy je to kúpna zmluva, v prípade dedičstva je to právoplatné osvedčenie o dedičstve, v prípade darovania je to darovacia zmluva a pod.)
Podobné nehnuteľnosti
- Výborná dispozícia
- Tiché prostredie
- Centrum mesta
- Dostupné parkovanie
- Liptovský Mikuláš, Štúrova
- 68 m²
- Prenájom
- 2-izb.
- ID:73991
- Liptovský Mikuláš, Stodolova
- 56 m²
- Prenájom
- 2-izb.
- ID:73836
- Loggia
- Samostatné WC
- Optický internet
- Dostupné parkovanie
- Liptovský Mikuláš, 1. mája
- 56 m²
- Prenájom
- 2-izb.
- ID:73835
- Liptovský Mikuláš, 1. mája
- 81 m²
- Prenájom
- 2-izb.
- ID:73486
Netipujte, neoplatí sa to. My vieme, akú má vaša nehnuteľnosť skutočnú cenu.
Na našom rodinnom magazíne pohovka nájdete zaujímavé články zo sveta realít, ale aj z rodinného života.
Výpočítajte si splátku hypotekárného úveru
Výpočítajte si hypoteku
Mesačná splátka:
700 €
Výška úroku:
30 000 €
Vlastné zdroje:
75 000 €
Požičaná suma:
100 000 €